کارآگاهان آگاهی با دستگیری قاتل،از قتل مرموز زن ۴۸ ساله و کشف جسد وی در کنار یک جاده روستایی در فومن پرده برداشتند.

به گزارش صبح فومن،کارآگاهان آگاهی با دستگیری قاتل،از قتل مرموز خانم ۴۸ ساله و کشف جسد وی در کنار یک جاده روستایی در فومن پرده برداشتند.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی در ساعت ۱۰:۳۵ چهاردهم شهریورماه سالجاری در پی گزارشات مردمی از کشف جسد زنی مجهول الهویه در کنار جاده ای روستایی در شهرستان فومن مطلع شده و در محل حضور یافتند. معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه پس از چند روز هویت این زن۴۸ ساله و اینکه با جسمی تیز به قتل رسیده، مشخص شد، افزود: با تحقیقات و بررسی شواهد و آثار به جا مانده از صحنه جرم، پس از چند روز مردی ۳۷ساله اهل و ساکن شفت مظنون به قتل توسط کارآگاهان آگاهی فومن دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در مواجهه با شواهد و مستندات پلیس به قتل این زن اعتراف کرد، بیان داشت: متهم مدت ۲ ماه بوده که با مقتول آشنا شده و علیرغم داشتن همسر با وی رابطه پنهانی داشته است.

وی با تصریح بر اینکه مقتول در شب حادثه زمانی که همسر مرد ۳۷ ساله در خانه حضور نداشته با مراجعه به منزل قاتل از وی خواسته که همسر خود را طلاق داده و با وی ازدواج کند، اعلام داشت: قاتل در نهایت در شب حادثه ساعت ۲۲:۳۰ پس از مشاجره، وی را با چند ضربه چاقو به قتل رسانده و پس از حمل با یدک موتور سیکلت سه چرخ در کنار جاده رها کرده است.

سرهنگ خیرخواه با اعلام اینکه آلت قتاله با اعترافات متهم در شالیزار پشت منزل مسکونی اش کشف شد، بیان داشت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان ایجاد ارتباط صمیمی بین اعضای خانواده و توجه جدی به تحکیم بنیان خانواده را خواستار شده و از خانواده ها خواست با اعضای خانواده خود مودت و صمیمیت بیشتری داشته باشند.ديارميرزا

این خبر را به اشتراک بگذارید :