حجت الاسلام افتخاري در مراسم معارفه فرماندار شفت؛محسني از جوانان نخبه استاني است و ميتواند به شايستگي مشكلات را رفع نمايد

به گزارش صبح فومن، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شفت که عصر شنبه در سالن میرزای شفتی فرمانداری این شهرستان برگزارشد، اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم کارگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی تعامل و همکاری با نخبگان است.

وی با بیان اینکه این نخبگان در حوزه های مختلف اعم از علمی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، مذهبی است، افزود: فردی که دلسوز مردم بوده و علاقه مند به خدمت است نیز در زمره نخبگان قرار می گیرد.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه «محمدرضا محسنی» فرماندار جدید شفت خود از نخبگان ارزشمند شهرستان است، گفت: وی می تواند با تخصص، شایستگی، تعهد از ایجاد بسترهای انحراف رفتاری و فکری پیش روی خود جلوگیری کند.

وی با تأکید بر وجود برخی افراد برای منحرف کردن مسئولان از مسیرخدمتگذاری، خاطرنشان کرد: نظارت برعملکرد زیرمجموعه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد تا درصورت انحراف از مسیر حق و خدمتگذاری در سریعترین زمان برخورد شود.

حجت الاسلام افتخاری در ادامه به برخی از ویژگی های مهم کارگزارن نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند در این نظام مقدس باید مردم سالاری دینی مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دین منشأ تعریف روابط میان دولت و ملت است، گفت: مسئولیت پذیر بودن، نگاه به قدرت از آن جهت که از سوی مردم به او واگذار شده بخشی از ویژگی کارگزاران نظام مقدس اسلامی است.

نماینده فومن و شفت با اشاره به اینکه نباید از هر روشی برای رسیدن به قدرت استفاده کرد، اظهار کرد: شایسته سالاری باید مدنظر کارگزاران دولت بوده و افرادی که مومن، کاردان، کارآمد و متعهد هستند برای مسئولیت های استفاده شود.

به گفته این مسئول خودکفایی، ساده زیستی، عدالت خواهی توجه به تولید و مصرف داخلی و پرهیز از سست همتی از دیگر ویژگی های مهم کارگزاران نظام و دولت اسلامی است.

وی همت را عامل مهم در انجام وظایف و خدمت برشمرد و تأکید کرد: شهرستان شفت هم از نظر مذهبی و هم از نظر گردشگری دارای پتانسیل خوبی بوده که باید برای رفع مشکلات موجود از آنها بهره برد.مهر

این خبر را به اشتراک بگذارید :