با حضور ۲۱ دانشگاه علوم پزشکی کشور؛
نشست منطقه‌ای برنامه “باروری سالم و جمعیت” در فومن برگزار می‌شود

نشست منطقه‌ای برنامه “باروری سالم و جمعیت” به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و با همکاری دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس اداره ی باروری سالم و جمعیت وزارت بهداشت در فومن برگزار می‌شود.

به گزارش صبح فومن، پس از ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت و تدوین رویکردهای دفتر سلامت جمعیت،خانواده و مدارس در راستای ارتقای نرخ باروری کلی، به منظور به روز رسانی اطلاعات و آشنایی با محتوای آموزشی جدید در راستای طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت، سومین نشست منطقه ای آموزشی توجیهی برنامه‌ی باروری سالم و جمعیت برگزار می شود.

این نشست به همت دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور از۳۱ مرداد لغایت اول شهریور ماه سال جاری برای مدیران گروه سلامت خانواده، کارشناسان مسئول باروری سالم و مسئولین مراکز آموزش بهورزی ۲۱ دانشگاه علوم پزشکی کشور، در گیلان و هتل معین شهرستان فومن برگزار می‌شود.

تبیین اهمیت برنامه‌های سلامت باروری، فرزندآوری، تحلیل جمعیت ایران ( گذشته، حال، آینده)، اهمیت پرداختن به آموزش و توانمندسازی زوجین هنگام و پس از ازدواج، ناباروری، فرآیند شناسایی گروه هدف (گروه در معرض بارداری‌های پرخطر و مشاوره فرزندآوری)، فرآیند ارایه خدمت باروری سالم، اهمیت ثبت و گزارش دهی از مهمترین محورهای این نشست دو روزه خواهد بود.

این نشست دو روزه به همت دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس اداره‌ی باروری سالم و جمعیت وزارت بهداشت و معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در برگزار خواهد شد.ايسنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :