دیدار خانواده شهیدان مدافع حرم،سید جمال رضی،سعید مسافر و حسینعلی پورابراهیمی با خانواده شهیدان ادبی مهذب در فومن/عكس


اختصاصي؛به گزارش صبح فومن،خانواده شهیدان مدافع حرم حضرت زينب (س) سید جمال رضی،سعید مسافر و حسینعلی پورابراهیمی ، اعضای انجمن راویان دفاع مقدس آستانه اشرفیه و جمع کثیری از بانوان بسیجی با حضور در منزل شهیدان غلامرضا،محمد ابراهیم و علی ادبی مهذب با خانواده این شهیدان والامقام شهرستان فومن دیدار کردند.

در این دیدار صمیمانه که پدر بزرگوار شهید سعید مسافر،مادر،همسر و فرزندان شهید سید جمال رضی نیز حضور داشتند،محمد تقی ادبی مهذب برادر شهیدان ادبی مهذب،با بیان سیره و سبک زندگی سردار حزب الله فومن شهید غلامرضا ادبی مهذب (معاون پرورشی اسبق اداره آموزش و پروش فومن وشهید شاخص فرهنگی کشور در سال ۹۱) و خاطراتی از برادران شهید و ابوالشهدا و ام الشهداء ادبی مهذب،یاد و خاطره این بزرگواران را گرامی داشتند.

ایشان با بیان اینکه سیره ی شهید غلامرضا ادبی مهذب،بر وظیفه گرایی استوار بود،نه نتیجه گرایی،افزودند : “شهدای گرانقدر مدافع حرم،بنا بر وظیفه گرایی،در مقابل جریان های کفر و الحاد و تکفیر تا آخرین قطره خون،شجاعانه در راه دفاع از حریم آل الله ایستادگی کردند” و اگر ملاک این بزرگواران نتیجه گرایی بود،طبق فرموده ی مقام معظم رهبری (مدظله) اثری از حرم اهل بیت (ع) نبود.

در ادامه،برادر شهید حسینعلی پورابراهیمی اشعاری را تقدیم به ساحت مقدس شهدای والامقام مدافع حرم نمودند.
در پایان حضار با قرائت فاتحه به ارواح پر فتوح شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافعان حرم،این دیدار معنوی را به پایان رساندند.

 imageimageimageimageimageimageimageimage

image

این خبر را به اشتراک بگذارید :