با انتشار پيامي عنوان شد؛ قدرداني دفتر رييس‌جمهوري از مردم استان گيلان

استقبال گیلان روحانی

دفتر رييس‌جمهوري اسلامي ايران در پيامي با قدرداني از حضور پرشور و استقبال گرم مردم غيور استان گيلان از کاروان دولت تدبير و اميد، تصريح کرد: در ابتداي سالي که عنوان مدبرانه و اميدآفرين «دولت و ملت، همدلي و همزباني» از سوي مقام معظم رهبري زينت‌بخش آن شده است، اين استقبال پرشکوه، برگ زرين ديگري بر افتخارات دولت افزود.

 متن کامل پيام دفتر رييس‌جمهوري به شرح ذيل است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

آفرين بر زنان و مردان و پير و جوان گيلان؛ که در بهار اميد، نمادي پرشکوه از همدلي و همزباني را به نمايش گذاشتند و با موج شورآفرين جمعيت انبوه در خيابان‌هاي رشت، همبستگي و انسجام ملت در حمايت از دولت تدبير و اميد را نشان دادند. همچنين با پيام حمايت و پشتيباني از مذاکرات عزتمندانه، هوشمندي و زمان آگاهي خود را به اثبات رساندند.

در ابتداي سالي که عنوان مدبرانه و اميدآفرين «دولت و ملت، همدلي و همزباني» از سوي مقام معظم رهبري زينت‌بخش آن شده است، اين استقبال پرشکوه، برگ زرين ديگري بر افتخارات دولت افزود.

مردم استان زرخيز گيلان که افتخار مقاومت در برابر اشغالگران و حفظ و گسترش مذهب متعالي‌مان را در تاريخ غرورآفرين اين خطه دارند و همچنين با حضور فعال در هشت سال دفاع مقدس، اصالت ملي و عمق اعتقادات ديني خود را به اثبات رسانده‌اند؛ اين بار نيز با حمايت صميمانه از خدمتگزاران خود گامي نوين در جهت تقويت و استحکام بنيان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برداشتند.

به پاس اين استقبال ارزشمند و نيروبخش؛ از اقشار مختلف مردم، علما و فضلاي گرانقدر، نماينده محترم ولي فقيه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران، دانشگاهيان، محققان، فرهنگيان، اصناف، کارگران، اصحاب پرتلاش رسانه، جوانان پرشور و با نشاط، نيروهاي خدوم نظامي و انتظامي و ساير اقشار و گروه‌هاي سياسي و اجتماعي استان صميمانه تقدير و تشکر مي‌کنيم.

اميد است با اجراي به موقع طرح‌ها و برنامه‌هايي که براي رونق اقتصادي و توسعه استان از سوي دولت در نظر گرفته شده است شاهد پيشرفت، آرامش و رفاه بيش از پيش آحاد مردم شريف اين منطقه زيبا از ايران اسلامي باشيم

ایسنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :