نکاتی پیرامون برگزاری مسابقات ورزشی در ماه رمضان

به گزارش صبح فومن،هفته نامه ۴دی نوشت: واقعا در جامعه و دورانی که همه در هر تریبون و مراسمی داد از فرهنگ و اوقات فراغت و سالم سازی محیط می کنند و از اینکه چرا جوانان بسوی قلیانسراها سرازیر می شوند هستند کسانی که با جان و دل برای ارتقا و سالم سازی جوانان تلاش می کنند اما از چشم همانهایی که دارای تریبون هستند و فقط شعار می دهند پنهان هستند و دریغ از یک خسته نباشید . هنوز یادمان نرفته که در جلسه شورای فرهنگ و عمومی شهرستان یک نفر از اعضا پیشنهاد داد تا مسابقات کشتی پهلوانی را اجازه ندهیم در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان برگزار شود و علتش هم این بود که با برگزاری کشتی و حضور جوانان در آن میادین مساجد ما خالی خواهد شد ؟؟!!! راستی تفاوت تا کجاست ؟ آنها نمی توانند و هنر جمع کردن جوان را در مساجد ندارند در عوض پیشنهاد می دهند که مسابقات ورزشی را تعطیل کنند و ….

اما یک چند نفری بودند که هنر داشتند تا در ماه مبارک رمضان و در ساعات بعداز افطار در روستا و شهر این جوانان را از پای قلیانسراها بیرون بکشند و به ورزشگاهها بیاورند با کمترین هزینه .

باید خسته نباشید گفت به مسئولان برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال در روستاها و شهر های فومن و شفت .

واقعا چه زیبا بود که با همه سختیهایی که تحمل می کردند انواع حرف ها و بعضی وقتها دشنام ها که می شنیدند اما این کار را کردند و از اوقات فراقت جوانان به نحو احسن استفاده کردند .

یکی از این چهره ها که باید به ایشان تبریک گفت مجید مرآت هست رییس هیئت فوتبال فومن که با برگزاری مسابقات فوتسال در فومن توانست بسیاری از شبها قلیانسراها را خالی کند .

ایشان به همراه بابک رضایی ، ولی قا سمی ، قاسم قا سمی ، رضا سرور و دیگر عزیزان که نامشان از یادمان رفته و داوران عزیز در شبهای رمضان کار بزرگی انجام دادند که باید به ایشان و همکارانشان دست مریزاد گفت و باید که مسئولان فرهنگی ما حداقل یک خسته نباشید به این عزیزان (مسئولان برگزاری فوتسال و والیبال در شهر و روستا) می گفتند حتی در تریبون نماز جمعه که امام جمعه محترم رییس شورای فرهنگ عمومی هستند .

چرا که اینها واقعا به معنای واقعی با ورزش توانستند اوقات فراقت جوانان و نوجوانان را به نحو مطلوبی پر کنند همان نوجوانان و جوانان در شبهای قدر هم به مساجد می آمدند و قرآن بر سر می گذاشتند .

بگذریم که همیشه اینطور بوده است و آنهایی که صادقانه کار می کنند غریب و مظلوم واقع شده اند و… اما از همه اینها که بگذریم مراسم تجلیل از تیم فوتبال شهرداری فومن بابت صعودشان به لیگ دسته دوم فوتبال گیلان با همه خوبیهایی که برگزار گردید چند عیب بزرگ هم داشت که برای نمونه به چند مورد اشاره خواهیم نمود تا ان شاا… در مراسمات بعدی این کاستیها برطرف گردد

۱- معلوم نبود که چرا شهردار و خدابنده لو اسپانسر تیم در این جشن غایب بودند
۲- با آنکه جلسه توسط شهرداری برگزار شده بود اما معلوم نشد چرا رییس هیئت فوتبال (مجید مرآت ) از مهمانان قدردانی نمود و سخنرانی گلایه آمیز نمود
۳- خیلی از بازیکنان و کادر فنی معتقد بودند که این جشن تجلیل از مسئولان بود تا بازیکنان و کادر فنی
۴- در حالی که رییس دفتر نماینده در سالن حضور داشت اما از کسانی برای اهدای جوایز دعوت نموده بودند که حتی یک بازی شهرداری را هم نیامده بودند و این در حالی است که نماینده فومن و شفت در چند بازی برای دادن روحیه بازیکنان در ورزشگاه آزادی حاضر شده بودند
در خاتمه از همه عزیزانی که در ماه مبارک رمضان با برگزاری مسابقات توانستند جوانان ما را به ورزشگاهها و میادین ورزشی بیاورند و از حضور آنها در قلیانسراها جلوگیری نمایند و ما نتوانستیم اسامی آنها را در این هفته بیاوریم عذرخواهی می نماییم . واقعا کار حاج قاسم شیرتری در جهت برگزاری مسابقات والیبال ستودنی بود .

کار قشنگ وزیبای مسئولان برگزاری فوتسال در کلرم و گوراب پس و جاهای دیگر دوشهرستان فومن و شفت که از همه آنها بخاطر نیاوردن اسم آن عزیزان عذرخواهی می نماییم.

این خبر را به اشتراک بگذارید :