نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: دوستی و ائتلاف عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی از گذشته بوده ولی در حال حاضر دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست.

آشکار شدن ائتلاف سعودی-صهیونیستی بر علیه ایران/ نگرانی دشمنان نظام از نقش آفرینی ولایت فقیه در ایران

افتخاري
به گزارش صبح فومن به نقل از خانه ملت حجت الاسلام محمد مهدي افتخاري در خصوص اظهارات ضد ایرانی سران کشورهای عربی در اتحادیه عرب، اظهار داشت: تمام موضع گیری کشورهای مرتجع منطقه بر علیه جمهوری اسلامی ایران به دلیل هراس آن ها از نقش آفرینی ولی فقیه در سرزمین ایران اسلامی است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقتدار ملت ایران به واسطه زعامت مدبرانه امام خمینی (ره) و اقتدار مقام معظم رهبری به وجود آمده که سبب خشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمنان وقتی مشاهده می کنند که همه ملت ایران به صورت یکپارچه زیر پرچم ولایت فقیه هستند، با عصبانیت مواجه می شوند و مواضع تندی را بر علیه جمهوری اسلامی ایران اتخاذ می کنند.

افتخاری متذکر شد: اتخاذ چنین مواضعی از سوی کشورهای مرتجع منطقه، به این دلیل است که آن ها با صهیونیست ها همدست شده اند.

وی افزود: دوستی و ائتلاف عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی از گذشته بوده ولی در حال حاضر دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: سران اتحادیه عرب با دامن زدن به اختلافات شیعه و سنی به دنبال تامین اهداف خود هستند./

این خبر را به اشتراک بگذارید :