چندی پیش بود که شهردار رشت به اتفاق فاطمه شیرزاد و جمعی از مدیران به منظور بررسی وضعیت کارتن خواب های سطح شهر و حمایت از آنان به دیدار برخی از کارتن خواب های سطح شهر رشت رفتند. 

بی تردید این حرکت شهردار رشت، مدیران شهرداری و البته عضو شورای شهر رشت شایسته و در خور تحسین است اما در این میان چند سوال مطرح است.

۱٫ دلیل همراهی دوربین های صدا و سیما، تصویر برداری از آن و پخش آن از شبکه باران چه بوده است؟ اگر قرار بر انجام امر خیر بوده است که احادیث فراوانی از امامان معصوم در خصوص محسنات انجام عمل خیر در خفا نقل شده است و اگر هدف رسیدگی به وضعیت کارتن خوابان و البته ساماندهی آنان بوده باشد، به تفصیل در این خصوص قلم فرسایی شده است و نیز به حضور دوربین های صدا و سیما نبوده است.

۲٫ آیا شهرداری رشت جهت پوشش تصویری این حرکت شهردار و عضو شورای شهر رشت مبلغی را به صدا و سیما پرداخت کرده است؟

۳٫ آیا افرادی که تحت عنوان کارتن خواب تصویر آنان در شبکه باران به نمایش درآمد، راضی به این امر بوده اند؟ آیا برای نمایش تصویر این افراد از آنان اجازه گرفته شده است؟

۴٫ آیا برنامه ای برای افزایش تعداد تخت های گرمخانه رشت وجود دارد؟ آیا گرمخانه ای آن هم تنها با ۲۰ تخت برای ساماندهی کارتن خوابان سطح شهر رشت کافی است؟/خزر انلاين

dbka9 dbka10

این خبر را به اشتراک بگذارید :