یک دوره همایش کوهنوردی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته المپیک ، روز جمعه در قلعه رودخان برگزار شد .

به گزارش صبح فومن؛در این همایش ، حدود ۵۰۰ نفر از اقشار مردم در رده های سنی مختلف از شهرها و بخش های استان گیلان حضور داشتند که در منطقه قلعه رودخان شهرستان فومن کوه روی کردند .

قلعه
در پایان این همایش که از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان و هیات ورزش های همگانی این استان برگزار شد ، به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در این کوهنوردی خانوادگی ، جوایزی اهداء شد .
سرپرست هیات ورزش های همگانی استان گیلان در خصوص برگزاری این همایش کوهنوردی خانوادگی گفت : این همایش در راستای برنامه های هفته المپیک در استان گیلان برگزار شده است .
مریم بخشی افزود : هفته المپیک قرار بود از روز ۱۹ تیر تا ۲۵ این ماه برگزار شود اما از سوی فداسیون ورزش های همگانی اعلام شد که به دلیل تعطیلات عید سعید فطر تاریخ برگزاری این هفته به ۲۶ تیر ماه تا اول مرداد ماه سال جاری تغییر یافته است .
وی ادامه داد : بر این اساس ، همایش کوهنوردی خانوادگی صبح امروز(جمعه) در منطقه قلعه رودخان فومن برگزار شده و عصر امروز نیز بازی های کودکان در منطقه آزاد بندرانزلی به اجرا گذاشته می شود .
وی بیان کرد : برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در پارک توحید گلسار رشت در صبح روز ۲۸ تیرماه ، دو المپیک ویژه بانوان روز ۲۹ تیر ماه در پارک بانوان منظریه رشت ، مسابقات المپیک و سالمندان روز ۳۰ تیرماه در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت و برنامه های ورزشی مخصوص معلولان و جانبازان در روز ۳۱ تیرماه در چابکسر شهرستان رودسر از دیگر برنامه های هفته المپیک در استان گیلان است . ایرنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :