پیام دکتر لاریجانی به همایش نکوداشت حجت الاسلام و المسلمین افتخاری ؛اکنون بعدازگذشت ۲۶سال همچنان فقدان این شخصیت مشهود است.

پیام دکتر لاریجانی به همایش نکوداشت حجت الاسلام و المسلمین افتخاری نماینده فقید گیلان

45010_Origبه گزارش صبح فومن به نقل از خبرگزاری خانه ملت،دکترعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت شهادت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدحسین افتخاری در حادثه زلزله گیلان پیامی به همایش نکوداشت این نماینده ادوار مجلس صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

از خاطرات ناگوار زلزله ویرانگر گیلان که منجر به جان باختن جمع کثیری از مردم و تخریب سرپناه آنان گردید و هنوز قلبها را داغدار نگه داشته است، شهادت همکار عزیز، روحانی مبارز و زجرکشیده زندان های رژیم ستم شاهی حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج محمدحسین افتخاری نماینده دوره سوم مردم شریف فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی است که فقیه ارجمند و مرجع جهان تشیع،حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی در بزرگداشت شهادت شخصیت ایشان فرمودند: «افتخاری؛ قبل از رفتن توشه اش را فرستاد».

اکنون پس از گذشت ۲۶ سال همچنان فقدان شخصیتی و وجودی ایشان مشهود می باشد.شایسته است ضمن پاسداشت اهداف آن بزرگوار درخدمت به مردم ولایتمدار و عرض تسلیت به خانواده ایشان،علو درجات برای آن شهید عزیز را خواستار باشیم.

امیدوارم یادگار بزرگوارش جناب حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت، ادامه دهنده اهداف بلند ایشان در مجلس شورای اسلامی باشند./

این خبر را به اشتراک بگذارید :