علی فلاح سرمربی تیم شهرداری ؛بادعای مردم فومن به لیگ دسته دو صعود خواهیم کرد.

اختصاصی/مصاحبه صبح فومن؛عصر روز جمعه همزمان با دیدار حساس دو تیم لیگ برتری(استقلال تهران و پرسپولیس) در تمرینات تیم فوتبال شهرداری فومن حاضر شدیم و از نزدیک شاهد تمرینات این تیم به سرمربیگری علی فلاح شدیم.

تیم شهرداری فومن در سالیان اخیر با توجه به بازی های خوبی که نمایش گذاشته توانسته رضایت همشهریان و حامیان این تیم را جلب و در لیگ دسته سه حرفی برای گفتن داشته باشد و لرزه بر اندام تیم های حریف بی اندازد.
ان شاا… با برد بازی روز یکشنبه در مصاف با مقاومت تهران این تیم محبوب فومنی بتواند خوشحالی دیگری را به همشهریان فومنی هدیه و راه خود را برای رفتن به لیگ دسته دو هموار سازد.

DSC06862

با سرمربی این تیم محبوب همکلام شدیم و مشروح این مصاحبه این طور بود؛

صبح فومن/علی فلاح که خود یکی از بازیکنان سرشناس و موفق گیلانی بوده و حال حاضر پیشکسوت فوتبال و سکاندار تیم شهرداری می باشد ارزیابی خود را از بازیکنانش این طور بیان داشت؛

بنده حال حاضر از وضعیت بازیکنانم راضی ام و از آمادگی لازم برای بازی در مقابل مقاومت تهران برخوردار هستند.اما چیزی که کمی ناراحت کننده است شرایط مالی تیم بوده که به روحیه بازیکنان لطمه وارد کرده با توجه به اینکه بچه ها حدود ۳ ماه است که حقوق و مزایایشان را دریافت ننموده اند،بازی های خوبی را به نمایش گذاشته اند اما حمایت کننده در حوزه مالی نداریم،آنها تمام تلاششان را برای سربلندی تیم فومنی انجام می دهند اما قدر این بازیکنان را کسی جز تماشگران نمی دانند.

صبح فومن/آقای فلاح با توجه به دیدار در پیش روی تان با یک تیم تهرانی گزارشی از شرایط جسمانی تیم دهید؟

با توجه به اینکه مشاهده می کنید تیم به آمادگی لازم رسیده و بچه ها در حال تمرین سخت هستند،از نظر بدنی نیز خوب بوده و در بازی گذشته ملاحضه نمودید که خیلی خوب ظاهر شده و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافتیم ان شاا… در بازی آینده نیز موفق شویم و و نوید پیروزی و صعود تیم شهرداری را به همشهریان هدیه دهیم.

DSC06900

صبح فومن/آیا بازیکن مصدوم ومحروم برای دیدار با مقاومت تهران دارید؟

متاسفانه دو مصدوم داریم یکی مدافع ما سعید دلاور و دیگری محمد خوش تراش هافبک تیم می باشد ان شاا… ضمن سلامتی به دیدار روز یکشنبه برسند.

صبح فومن/ارزیابی شما از تیم حریف تهرانی چطور بوده است؟

مقاومت تهران با توجه به بازی های خوبی که انجام داده در بالای جدول است،اگر خاطرتان باشد تیم شهرداری در دیدار با این تیم ۲ برصفر جلو بود که ناگهان بازی برده را به تساوی کشاند.به حول قوه الهی و با دعای خیر همشهریان بتوانیم از این بازی در پیش رو سربلند بیرون آمده و به لیگ دسته دو کشور صعود نماییم.
در پایان این را عرض کنم که هوادران نیز همواره یار دوازدهم ما چه در خانه و چه در زمین حریف بوده و هستند و در خدمت این عزیزان در بازی روز یکشنبه در تهران خواهیم بود و منتظر تشویق های پیاپی آنها هستیم .

 

 صحبت پایانی علی فلاح سرمربی تیم شهرداری فومن

لینک دانلود فیلم مصاحبه

این خبر را به اشتراک بگذارید :