- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

سردار محمدی لباس پاسداری را وجه المعامله با دیگران قرار نداد

سردار محمدی لباس پاسداری را وجه المعامله با دیگران قرار نداد

به گزارش صبح فومن؛سردار محمدی در دفاع از ولایت در دوران مسئولیت کم نگذاشت، به زیاده خواهان باج نداد و با منحرفان مقابله می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در پاسداشت ۸ سال تلاش بی دریغ سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان، اظهارکرد: مسئولیت ها می آیند و می روند آنچیزی که می ماند عملکردهاست که سردار هامون محمدی عملکردی در خور تحسین و شایسته داشت و خاطره خوشی از خود برجای گذاشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نزد مردم گفت: لباس پاسداری برقامت او زیبنده بود و این لباس را وجه المعامله با دیگران قرارنداد.

اشجری به نوع نگاه سردار محمدی در رویدادها اشاره کرد و افزود: سردار هامون در تشخیص سره از ناسره بسیار تیز بود.

حجت الاسلام اشجری به برخی بی میلی ها در طول دوران ۸ ساله فرماندهی ایشان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: عده ای نتوانستند در مقابل صراحت، صداقت و شجاعت او تاب آورند و بی میل نبودند که در مواقع حساس کینه بدریه و خیبریه خود را نشان دهند.

وی افزود: جایی که احساس می کرد در سنگر دفاع مقدس سینه خود را آماج گلوله ها قراردهد و پاره های ترکش را به جان بخرد میدان دار بود و زمانی که جنگ نرم دشمن به صحنه آمد بازهم چابک و چالاک ایستاد و مقاومت کرد.

اشجری سردار محمدی را مطیع  محض ولایت دانست و خاطر نشان کرد: او در دفاع از  ولایت در دوران مسئولیت کم نگذاشت، به زیاده خواهان باج نداد و با منحرفان مقابله می کرد./احرارگیل