سردار محمدی لباس پاسداری را وجه المعامله با دیگران قرار نداد

به گزارش صبح فومن؛سردار محمدی در دفاع از ولایت در دوران مسئولیت کم نگذاشت، به زیاده خواهان باج نداد و با منحرفان مقابله می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در پاسداشت ۸ سال تلاش بی دریغ سردار هامون محمدی فرمانده سپاه قدس گیلان، اظهارکرد: مسئولیت ها می آیند و می روند آنچیزی که می ماند عملکردهاست که سردار هامون محمدی عملکردی در خور تحسین و شایسته داشت و خاطره خوشی از خود برجای گذاشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نزد مردم گفت: لباس پاسداری برقامت او زیبنده بود و این لباس را وجه المعامله با دیگران قرارنداد.

اشجری به نوع نگاه سردار محمدی در رویدادها اشاره کرد و افزود: سردار هامون در تشخیص سره از ناسره بسیار تیز بود.

حجت الاسلام اشجری به برخی بی میلی ها در طول دوران ۸ ساله فرماندهی ایشان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: عده ای نتوانستند در مقابل صراحت، صداقت و شجاعت او تاب آورند و بی میل نبودند که در مواقع حساس کینه بدریه و خیبریه خود را نشان دهند.

وی افزود: جایی که احساس می کرد در سنگر دفاع مقدس سینه خود را آماج گلوله ها قراردهد و پاره های ترکش را به جان بخرد میدان دار بود و زمانی که جنگ نرم دشمن به صحنه آمد بازهم چابک و چالاک ایستاد و مقاومت کرد.

اشجری سردار محمدی را مطیع  محض ولایت دانست و خاطر نشان کرد: او در دفاع از  ولایت در دوران مسئولیت کم نگذاشت، به زیاده خواهان باج نداد و با منحرفان مقابله می کرد./احرارگیل

کلیدواژه ها : , , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :