افتتاح طرح هادي روستاي گشت با حضور مسئولين/عکس

2

به گزارش صبح فومن پنج شنبه با حضور ناصر عاشوري نماينده مردم فومن و شفت در مجلس شوراي اسلامي ، مير شمس مومني زاده فرماندار فومن  ، مسئولين شهرستان و اهالي دهستان گشت طرح هادي روستاي گشت با اعتبار بالغ بر ۳۷۵ميليون تومان شامل اجراي آسفالت ، پياده رو سازي و جدول بندي افتتاح و به بهره برداري رسيد.

ميرشمس مومني زاده فرماندار فومن در جمع اهالي دهستان گشت گفت: خوشحاليم که در هفته بنياد مسکن شاهد افتتاح پروژه اجراي طرح هادي دهستان گشت اين نهاد در شهرستان فومن هستيم که از برکات انقلاب اسلامي است.

وي به سفر رئيس جمهور و هيئت وزيران به استان گيلان اشاره نمود و افزود:اميدواريم حضور رئيس جمهور و هيئت وزيران مايه خير و برکت در اين استان باشد و خبرهاي خوشي از اين سفر شامل حال مردم گيلان شود.

مومني زاده استقبال بي نظير مردم گيلان از رئيس جمهور را نشانه حمايت مردم از دولت تدبيبر و اميد دانست و تصريح کرد: از حضور مردم هميشه در صحنه شهرستان فومن جهت استقبال از رئيس جمهور در ورزشگاه عضدي رشت تقدير و تشکر ميکنيم.

فرماندار شهرستان فومن به رويکرد دولت تدبير و اميد مبني بر رسيدگي به مشکلات روستاها اشاره نمود و افزود:انشا الله اميدواريم شاهد خدمات بيشتر دولت به مردم به ويژه در روستاها باشيم.

مومني زاده افزود:مشکلات روستاها در حوزه هاي مختلف در شهرستان فومن مورد بررسي قرار گرفته که اميدواريم با تلاش مسئولين رفع گردد.

هم چنين توسط نماينده ، فرماندار و ديگر مسئولين شهرستان از روند اجراي طرح هادي روستاي کردمحله بازديد به عمل امد./فرمانداری فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :