تیم شهرداری فومن با نتیجه ۳ بر۰ از پس حریف تهرانی برآمد

IMG_1696

به گزارش صبح فومن؛ در هفته نوزدهم لیگ دسته سه فوتبال کشور دیدار دو تیم شهرداری فومن و ایرانداد تهران در ورزشگاه آزادی شهر فومن برگزار گردید.

این بازی در عصر روز یکشنبه در یک هوای ابری و بارانی با حضور تماشاگران مشتاق فوتبال فومنی شروع و تیم شهرداری فومن در مصاف با حریف تهرانی خود در نیمه نخست این دیدار با توجه به حملات خوبی که انجام داد توانست صاحب یک گل توسط سید علی یحیی زاده در دقیقه ۳۵ شود.
شهرداری فومن در نیمه دوم این دیدار با استفاده از دفاع خوب ونیز حملات پیاپی توانست تیم ایرانداد تهران را در هم بکوبد و به دو گل دیگر توسط حسن اشجاری از ضربه ایستگاهی فاصله ۳۵ متری دقیقه ۶۰ و نیما پاکدل دقیقه ۸۰ برسد و در جدول رده بندی با ۳۶ امتیاز در مکان دومی بایستد.

شهرداری فومن این دیدار را با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان برساند.

از نکات حاشیه ای و جالب این دیدار حضور مسئولین شهرستانی و نیز نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و همچنین رییس جدید اداره ورزش و جوانان در ورزشگاه بود.

ناصر عاشوری در بازی گذشته تیم شهرداری قول داده تا در مواقعی که در گیلان حضور دارد حتما دقایقی در بازی های تیم شهرداری حضور پیدا کند تا از حمایت این تیم محبوب شهرستان فومن جا نماند.

وی همچنین قول مساعدت مالی را در حضور رییس هیات فوتبال فومن و مسئولین باشگاه تیم شهرداری و عده ای از پیشکسوتان این ورزش داد.

لازم بذکر است که با توجه به بازی های خوب و روند رو به رشد تیم شهرداری فومن که شاهد آن می باشیم ،انتظار می رود که مسئولین شهرستانی و اللخصوص رییس جدید اداره ورزش و جوانان فومن در حمایت و پیگیری های امورات مالی این تیم محبوب دریغ نکنند.

کلیدواژه ها : , ,

این خبر را به اشتراک بگذارید :