- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

مدیرعامل هلال احمر گیلان: پایگاه امداد جاده‌ای در غرب گیلان افتتاح می‌شود

مدیرعامل هلال احمر گیلان:پایگاه امداد جاده‌ای در غرب گیلان افتتاح می‌شود

jpg3836 [1]

مدیرعامل هلال احمر گیلان از افتتاح پایگاه جاده‌ای در غرب گیلان همزمان با هفته هلال احمر خبر داد و گفت: این پایگاه در ماکلوان فومن و با اعتبار ۲۶۰ میلیون تومان ساخته شده است.

علیرضا خصوصی‌ثانی صبح امروز در دیدار با استاندار گیلان به مناسبت هفته هلال احمر، اظهار داشت: این نهاد به عنوان سربازان آماده به خدمت یار و یاور مردم در زمان بحران است که همواره با پشتیبانی مسئولان همراه است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول، افزود: با اجرای طرح تحول بر مبنای آینده نگاری با ایجاد سامانه آماری صحیح از اطلاعات، تجهیزات دستگاه‌های کارگروه امداد و نجات آمادگی خود را در برابر حوادث، برای ایجاد سازمانی پویا و سنجش آمادگی در برابر بحران در حال اجرا و پیگیری است که از سوی هلال احمر مرکز مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از  افتتاح پایگاه جاده‌ای ماکلوان فومن در هفته هلال احمر خبر داد و افزود : این پایگاه با مساحت یک‌هزار متر مربع با ۳۰۶ متر بنای مفید در دو طبقه افتتاح می‌شود که اعتبار  ساخت آن  مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

jpg3837 [2]

خصوصی تصریح کرد: این پایگاه در جاده فومن در یک منطقه حادثه خیز افتتاح می‌شود با افتتاح این پایگاه خسارات و تلفات حوادث ترافیکی در این منطقه کاهش می‌یابد.

در ادامه  مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان با تبریک ایام مبارک رجب و هفته هلال احمر، اظهار داشت: دیدار و توجه مسئولان با دست‌اندرکاران هلال احمر سبب ارتقاء انگیزه و ایجاد شور و نشاط در آنها برای ارایه خدمات بهتر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی افزود: نمایندگی ولی فقیه در جمعیت در کنار فعالیت‌های انسان دوستانه هلال احمر در زمینه تقویت  بستر فرهنگی و دینی جوانان و کارکنان برای حضور موثر در بحران‌ها فعالیت می‌کند.

jpg3838 [3]

وی گفت: در زمان حوادث مسئله مهم انتخاب بین خانواده و افراد آسیب دیده است که بسیار مهم است و اگر فردی دارای بستر دینی و تحت تاثیر آموزه‌های اسلام نباشد نمی‌تواند از خود و خانواده‌اش بگذرد و به مردم کمک کند.