مدیرعامل هلال احمر گیلان:پایگاه امداد جاده‌ای در غرب گیلان افتتاح می‌شود

jpg3836

مدیرعامل هلال احمر گیلان از افتتاح پایگاه جاده‌ای در غرب گیلان همزمان با هفته هلال احمر خبر داد و گفت: این پایگاه در ماکلوان فومن و با اعتبار ۲۶۰ میلیون تومان ساخته شده است.

علیرضا خصوصی‌ثانی صبح امروز در دیدار با استاندار گیلان به مناسبت هفته هلال احمر، اظهار داشت: این نهاد به عنوان سربازان آماده به خدمت یار و یاور مردم در زمان بحران است که همواره با پشتیبانی مسئولان همراه است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول، افزود: با اجرای طرح تحول بر مبنای آینده نگاری با ایجاد سامانه آماری صحیح از اطلاعات، تجهیزات دستگاه‌های کارگروه امداد و نجات آمادگی خود را در برابر حوادث، برای ایجاد سازمانی پویا و سنجش آمادگی در برابر بحران در حال اجرا و پیگیری است که از سوی هلال احمر مرکز مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از  افتتاح پایگاه جاده‌ای ماکلوان فومن در هفته هلال احمر خبر داد و افزود : این پایگاه با مساحت یک‌هزار متر مربع با ۳۰۶ متر بنای مفید در دو طبقه افتتاح می‌شود که اعتبار  ساخت آن  مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

jpg3837

خصوصی تصریح کرد: این پایگاه در جاده فومن در یک منطقه حادثه خیز افتتاح می‌شود با افتتاح این پایگاه خسارات و تلفات حوادث ترافیکی در این منطقه کاهش می‌یابد.

در ادامه  مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر گیلان با تبریک ایام مبارک رجب و هفته هلال احمر، اظهار داشت: دیدار و توجه مسئولان با دست‌اندرکاران هلال احمر سبب ارتقاء انگیزه و ایجاد شور و نشاط در آنها برای ارایه خدمات بهتر می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی افزود: نمایندگی ولی فقیه در جمعیت در کنار فعالیت‌های انسان دوستانه هلال احمر در زمینه تقویت  بستر فرهنگی و دینی جوانان و کارکنان برای حضور موثر در بحران‌ها فعالیت می‌کند.

jpg3838

وی گفت: در زمان حوادث مسئله مهم انتخاب بین خانواده و افراد آسیب دیده است که بسیار مهم است و اگر فردی دارای بستر دینی و تحت تاثیر آموزه‌های اسلام نباشد نمی‌تواند از خود و خانواده‌اش بگذرد و به مردم کمک کند.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :