مسئول تبلیغات سپاه قدس گیلان:سپاه در پرتو معنویت سبب اقتدار ایران اسلامی شده است

سپاه قدس

مسئول روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: سپاه با بصیرت و روحیه انقلابی در پرتو ذخایر معنوی سبب عزت و اقتدار ایران اسلامی شده است.

به گزارش صبح فومن؛پاسدار پرویز بابایی امروز در سخنرانی بین صلاتین در مصلای این شهر با اشاره به ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت علامه بی‌نظیر و فیلسوف عالی‌قدر آیت‌الله شهید مطهری اظهار کرد: شهید مطهری مانند کوهی استوار در مقابل دسیسه‌ها و الحاد شرق و غرب ایستاد و عمر شریف و ارزنده خود را در راه اهداف مقدس اسلام صرف کرد.

وی به مبارزه شهید مطهری با کج‌روی‌ها و انحراف‌ها اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) در مورد شهید مطهری فرمود؛ «آثار قلم و زبان او بی‌استثنأ، آموزنده و روان‌بخش است».

بابایی با بیان اینکه شهید مطهری با اندیشه مترقی خود در حوزه تحول فکری و دینی نقش انکارناپذیری داشت، تصریح کرد: شهید مطهری در برای متحجرگرایی و افکار بسته‌ای که درون فرهنگ دینی مانند دیواری سخت در برابر بالندگی تمدن اسلامی قرار گرفته بود، ایستاد و مبارزه کرد و مانند مشعلی فروزان برای همیشه سرمشق و الگو شد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان متذکر شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتو ایمان و معنویت توأم با علم، معرفت و روشن‌بینی، بصیرت و روحیه انقلابی توانست با برخورداری از دانش و آمادگی رزمی و ذخایر معنوی پدیده‌ای بی‌نظیر در معادلات جهانی بسازد و موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی شود.

وی، توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مرهون معارف عالیه اسلام، مکتب شیعه به‌ویژه احیاگر بزرگ دین در دوران معاصر حضرت امام خمینی (ره) و پرچم‌دار احیای تفکر اسلامی علامه شهید مرتضی مطهری مطرح کرد.

بابایی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فرزانه علامه مطهری، بیان کرد: آغاز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم را به تمام فرهیختگان و پاسداران عرصه تعلیم و تربیت، فرهنگیان، روحانیون معظم، هادیان و مربیان عقیدتی سیاسی و دیگر مربیان آموزشی تبریک عرض می‌کنم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بر ارائه شیوه‌های بهینه تعلیم و تربیت در سایه الطاف الهی تاکید کرد و گفت: امیدواریم تعلیم و تربیت همراه با تهذیب نفس و اخلاق مورد توجه و عنایت تمام معلمان و فرهنگیان جامعه اسلامی باشد.فارس

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :